ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا جون

روز تولد من

1390/11/19 11:49
نویسنده : ایلیا
357 بازدید
اشتراک گذاری


 

من ایلیا هستم قرار بود ۱۱ مهر به دنیا بیام واسه اینکه همه رو غافلگیر کنم ۱۰مهر ۱۳۸۹ تصمیم گرفتم بیام بیرون ببینم چه خبره. چندتا لگد به مامان زدم ۵ صبح مجبور شد بره بیمارستان آتیه چون اتاق عمل واسه ما فردا رزرو شده بود امروز گفتن ۹ نوبتتون میشه. خلاصه زنگ زدن به خانم دکتر مامان گفتن تا ۸ میاد یهو ۸:۴۰ مامانمو صداش کردن که بیاد بخوابه بریم اتاق که منو بدنیا بیاره رفتیم و ساعت ۸:۵۰ دقیقه به دایی خبر دادن که من اومدم همه جلو در منتظرم بودن اول مامانمو دیدم یه بوسش کردم به هوش اومد بعد بابام اومد به دیدنم بعدش منو از اتاقم آوردن بیرون همه اونجا منتظرم بودن صداهاشونو می شناختم ولی قیافه ها جدید بود. همه خوشحال بودن مامان و من رفتیم اتاقمون همه هم اومدن اونجا دیدنم.من و مامان و مامانی جونم یک شب خوابیدیم بیمارستان فردا صبح رفتیم خونمون. 

      
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

narges
28 فروردین 90 11:21
saaaaaaaaaaaalaam khaleeeeeeeee jooon
mobarakeeeeeeeeeee bloget




مرسی خاله جووووووووووووونم
dayi
29 فروردین 90 6:31
salam jigari, khubi? yade rooze tavalodet oftadam, ishalla hamishe zende bashi, .


narges
1 اردیبهشت 90 13:43
eshqe maniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ایلیا جون می باشد